Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2018

Masaka Kids Africana

Σήμερα με βαριά καρδιά έφτασα έως το μπάνιο. Γιατί, δεν ήξερα ακριβώς, μου το είπε όμως ο καθρέφτης μου...πουλιά αγωνίας, φόβου, ανησυχίας, πρόσφορο φαίνεται βρήκαν χώρο μες στη νύχτα και φώλιασαν όλα στα μαλλιά μου. Με αυτήν την αναμαλλιασμένη, βαριά, πρόσθετη κόμη μου έφτασα μέχρι τη δουλειά μου και ενώ όλα έδειχναν ότι θα τη φορώ όλη τη μέρα...ήρθαν αυτά τα πολύχρωμα, εξωτικά πουλιά και κάλυψαν όλη την οθόνη μου. Με το χορό και το κελάηδημα τους, με τη γενναία, χρυσή καρδιά τους, άρχισε να γελά το χείλι μου και ακόμα πιο γρήγορα, να ανοίγει η καρδιά η δική μου. Να είστε καλά λιόχαρα, φτερωτά παιδιά μου! Έχω τινάξει ήδη τη μαλλιά μου και όλα τ' αρπαχτικά... ανησυχίες και φόβοι, πέταξαν τρομαγμένα μακριά μου....
Καλημέρα!!

https://www.youtube.com/watch?v=GJm1gnQKxWY 

Related image

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου