Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2018

Συγχαρητήρια άνθρωπε!

Τόσες ανακαλύψεις!! Μια ενδιαφέρουσα που μου ΄ρχεται τώρα στο μυαλό, ήταν πως απ’ τον πίθηκο προήλθαμε, και εσύ κι εγώ. Η αλήθεια είναι, πως άλλος εκτός από εσένα, δεν θα μπορούσε να εκθρονίσει το Θεό. Λες και γεννήθηκες γι αυτό… Μπράβο! Πολύ καλή δουλειά! Δεν λέω βέβαια, μια κοσμοθεωρία νέα μου την έφτιαξες… γιατί δε γίνεται, κάτι πρέπει να μου υπαγορεύεται… Να μη χρειάζεται καν κεφάλι να σηκώνω. Γιατί να γνωρίζω κατά πού πέφτει ο ουρανός; Περιττό! Για ότι απορία έχω, αν κάτι αναζητώ, σε όποιο αδιέξοδο κι αν βρεθώ…τώρα γκουγκλάρω!! Όλο το φως, όλη η αλήθεια, όλη η ουσία κι η ζωή, γρήγορα και εύκολα, εκεί.
Χάρη σε εσένα άνθρωπε, γνωρίζω πια πώς φτιάχτηκε ο κόσμος όλος! Μάλιστα μες στο χάος, τώρα μου λες πως αχνοφαίνεται σαν τον δικό μας κι άλλος. Βλέπεις μακριά εσύ… έτη φωτός!

Εμένα πάντως άνθρωπε άλλο με ενδιαφέρει….μάνα είμαι βλέπεις, αγωνιώ! Καλά το πως φτιάχτηκε ο κόσμος, μα δεν μου λες πού πάει… Πού πάει ο κόσμος μας;
Έλα...ρωτάω κάτι, για σένα τον "επιστήμονα", απλό. Γιατί τους ώμους σου σηκώνεις; Τώρα γιατί έχεις βγάλει το σκασμό;
Απέτυχες άνθρωπε! Ας ζήσουμε όλοι λοιπόν με τα επιτεύγματά σου… Δίχως τον Άνθρωπο; Δίχως Θεό; Όπου μας βγάλει κι όπου φτάσουμε….


Καλό Σαββατοκύριακο! Μπορούμε όλοι κάτι καλύτερο να γίνουμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου