Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Πρωτομαγιά

Τι όμορφο να ζει κανείς μέσα στην Άνοιξη!!! 
Ντυμένος λευκό φως να κυλιέσαι πάνω σε μια τεράστια παλέτα χρωμάτων και αρωμάτων. Να ιχνηλατείς πάνω σε αυτήν δίχως αγκάθινο στεφάνι στα μαλλιά, μα με λευκά , πολύχρωμα φτερά σαν άγγελος, σαν πουλί, σαν Ινδιάνος και όλο το χρώμα και η μοσχοβολιά να φτάνει μέχρι τα αγγεία της καρδιάς. 


Άνοιξη που το Χειμώνα μας πάντα τον νικάς σήμερα είναι η γιορτή σου. Ζωή που το θάνατο νικάς και η δική σου. Μια μυρωδιά επιστροφής στις παιδικές μου μνήμες γεμίζει όλο το χώρο του μυαλού και της ψυχής μου. Ποτίζω τα ψεύτικα στο βάζο μου λουλούδια και ελπίζω..... Ρίχνω ένα σεντόνι με κόκκινα τριαντάφυλλα επάνω στο κρεβάτι. Στην αγκαλιά τους θα χωθώ και θα ελπίζω...... να κρέμονται μόλις τα μάτια ανοίξω στης ψυχής μου το λαιμό, τα πιο ευωδιαστά λουλούδια. Να μου έχει αφήσει ένα χελιδόνι στο παράθυρο μια μουσική ηλιαχτίδα και μια φωλιά που θα γεννηθούν οι ελπίδες και τα όνειρα, μες στον καθένα από εμάς να έχει χτίσει.....
Καλή Πρωτομαγιά!!!

2 σχόλια:

  1. Υπέροχα λόγια!!!! Καλό μήνα! Εύχομαι ο τελευταίος μήνας της άνοιξης να είναι και ανοιξιάτικος!
    Καλή Πρωτομαγιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και για σένα εύχομαι να είναι εαρινός, χρωματιστός, ευωδιαστός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή