Σάββατο 17 Μαΐου 2014

Κοπελιές!!!!!!!!!!!!!!

Οι περισσότεροι από τους ομαδικούς, προληπτικούς –υποχρεωτικούς, εμβολιασμούς, έχει αποδειχτεί ότι ήταν για το καλό μας. Όχι όμως όλοι, γι αυτό προσέχετε πού και σε ποιον απλώνετε το χέρι…….. Κάποια εμβόλια δεν είναι για να αποκτήσουμε ανοσία σε μικρόβια, το αντίθετο. Βγήκαν για να αποκτήσουμε τις ίδιες ιδιότητες και τις ιδέες και αντιλήψεις να μεταδώσουμε, αυτού που μας μπολιάζει…..

Την καλησπέρα μου στις συνειδήσεις όλων!!! Καλησπέρα και στη δική μου!! Κοπελιές μου σας έχω απόλυτη εμπιστοσύνη. Εμάς φοβάμαι, που έχουν γεμίσει τρύπες τα μπράτσα μας απ΄τα πολλά εμβόλια. Και όχι τίποτε άλλο, αλλά βάλαμε στο ίδιο τρυπάκι και τα παιδιά μας. Ώρες αναμονής και ορθοστασίας για το “καλό” τους.  Δημοτικές εκλογές 2014. Φωνάξτε κοπελιές μου δυνατά, μη μας λυπηθείτε καθόλου, ουρλιάξτε, σπάστε μας τα τύμπανα αν δείτε πως πάει να γίνει το λάθος πίσω απ΄το παραβάν. Τι να την κάνουμε την ακοή αν συνεχώς αγνοούμαι τη φωνή σας…..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου