Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

To ζύγι

Εγώ…..εμείς. Ο εαυτούλης μου…..το σύνολο. Το αύριο το δικό μου……..το αύριο των συμπολιτών μου. Βρε εγώ να ‘μαι καλά……..όχι, όχι, όλοι να είμαστε καλά.



Η αλήθεια είναι πως δε χρειάζεσαι ζυγαριά για να καταλάβεις ότι το εμείς, το όλον, οι συνδημότες σου έχουν μεγαλύτερο βάρος απ΄το εγώ σου, αλλά, έστω……Τουλάχιστον ζυγίζεις και εμένα κάτι μου λέει αυτό…. Συγκεντρώσου λοιπόν σε αυτό που κάνεις, έτσι !! Το νου σου μόνο στις κάλπικες φωνές, κάνε τις να σωπάσουν. Το λόγο σε αυτό το ζύγι έχει μόνο η συνείδησή σου. Αφού, ξέρεις τι γίνεται κάθε φορά που τα φώτα σβήνουν….. είναι το μόνο σίγουρο θηλυκό, που θες δε θες, θα μοιραστεί μαζί σου, όχι την νίκη ή την ήττα, αλλά το ίδιο μαξιλάρι. Εσύ και αυτή. Δεν υπάρχει χειρότερος εφιάλτης απ΄το να σου κουνά το χέρι απειλητικά και να σε κρίνει κάθε φορά που πας να ξαποστάσεις, οπότε…..καλά το κάνεις και ζυγίζεις  την απόφασή σου και  μην κλέψεις ούτε δράμι. Εξάλλου, έχεις πια καταλάβει…….. όπως θα στρώσεις για το σύνολο το αύριο, έτσι θα κοιμηθεί αργά ή γρήγορα και ο εαυτός σου.

photo by Caras Ionut


Την καλησπέρα μου στους σχεδιαστές του μέλλοντός μας!!!!
Απ' όσο πάντως έχω καταλάβει, οι περισσότεροι από εδώ δε σχεδιάζετε απλώς, αλλά ζωγραφίζετε.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου